Bij Teeninga Palmen staan we voor je klaar om je te helpen met al je vragen over onze prachtige planten en diensten. Of je nu meer wilt weten over de verzorging van je nieuwe palm, advies nodig hebt bij je bestelling, of een probleem wilt melden, ons team helpt je graag verder.

Op deze pagina vind je informatie over hoe je ons kunt bereiken en antwoorden op veelgestelde vragen. We streven ernaar om je snel en vriendelijk van dienst te zijn, zodat jij optimaal kunt genieten van jouw groene aanwinst!

Heb je meteen hulp nodig? Neem dan gerust contact op via onze contactgegevens of het formulier verder naar beneden. 🌴

Koninklijk Tropisch Tuincentrum met Hart voor de Wereld

Bij ons staat niet alleen kwaliteit, maar ook maatschappelijke impact centraal. Als koninklijk tropisch tuincentrum bieden wij u een breed assortiment van maatwerk planten en een service die naadloos aansluit bij uw behoeften. Wat ons uniek maakt, is onze missie: met elke plant die we kweken en leveren, bouwen we aan een betere toekomst voor straatkinderen in Afrika.

Onze klantenservice staat klaar om uw vragen te beantwoorden, bestellingen te begeleiden en u te adviseren over onze kweekoplossingen op maat. Samen maken we uw handel succesvoller én creëren we een positieve impact in de wereld.

Heeft u vragen of wilt u meer weten? Wij helpen u graag verder!

De meest voorkomende vragen

Hier vindt u antwoorden op de meest voorkomende vragen. Als u andere antwoorden zoekt kijk dan ook even op onze veelgestelde vragen pagina.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Tijdens het bestelproces kunt u de datum opgeven wanneer u het pakket wenst te ontvangen. De kortste levertijd is binnen 1 werkdag. Hiervoor gelden voorwaarden.

Heb ik ook garantie op planten en bomen?

Versproducten, zoals planten en zaden, kunnen helaas niet worden geretourneerd, omdat niet gegarandeerd kan worden dat de planten door de afnemer juist zijn verzorgd. Wij leveren uitsluitend 100% kwaliteitsproducten.

Indien de afnemer van mening is een plant te hebben ontvangen welke niet aan de kwaliteitsverwachting voldoet, neem dan contact met ons op. Wij verzorgen altijd een passende oplossing.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

In het geval dat u het betaalscherm bent tegengekomen tijdens het bestelproces, heeft u succesvol een order geplaatst. Het is echter mogelijk dat de bevestigingsmail in uw spambox is terecht gekomen. Sommige mailproviders blokkeren onze email zelfs helemaal. In dat geval vragen wij u om ons even telefonisch te contacteren. Dan kunnen wij u handmatig een email sturen met de ordergegevens.

Hoe kan ik betalen?

Teeninga Palmen heeft veel verschillende betalingsmogelijkheden. U kunt vooraf per bank het bedrag overmaken, u kunt met iDeal betalen, u kunt met een Credit Card of Paypal betalen, en nog veel meer mogelijkheden. Voor alle details raden wij aan om de pagina Betalen te lezen.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Als u wijzigingen in uw order wilt aanbrengen verzoeken wij u om z.s.m. ons telefonisch te contacteren. Wij verwerken de orders snel en het is dus belangrijk dat u op tijd bent voordat het verstuurd is.

Niet het antwoord gevonden die u zocht?

Bekijk ook onze uitgebreide veelgestelde vragen pagina

Veelgestelde vragen

Direct contact?

Wilt u liever contact met een medewerker? Vul dan het onderstaande formulier volledig in, zodat wij u kunnen benaderen.

Deze site wordt beschermd door hCaptcha en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van hCaptcha zijn van toepassing.