Bij Teeninga Palmen staan we voor je klaar om je te helpen met al je vragen over onze prachtige planten en diensten. Of je nu meer wilt weten over de verzorging van je nieuwe palm, advies nodig hebt bij je bestelling, of een probleem wilt melden, ons team helpt je graag verder.

Op deze pagina vind je informatie over hoe je ons kunt bereiken en antwoorden op veelgestelde vragen. We streven ernaar om je snel en vriendelijk van dienst te zijn, zodat jij optimaal kunt genieten van jouw groene aanwinst!

Heb je meteen hulp nodig? Neem dan gerust contact op via onze contactgegevens of het formulier verder naar beneden. 🌴

Veelgestelde vragen

Hier vindt u antwoorden op de meest voorkomende vragen. Als u ander antwoorden zoekt kijk dan ook even op onze FAQ pagina.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Tijdens het bestelproces kunt u de datum opgeven wanneer u het pakket wenst te ontvangen. De kortste levertijd is binnen 1 werkdag. Hiervoor gelden voorwaarden.

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Tijdens het bestelproces kunt u de datum opgeven wanneer u het pakket wenst te ontvangen. De kortste levertijd is binnen 1 werkdag. Hiervoor gelden voorwaarden.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Er zijn een aantal mogelijkheden voor het ontvangen van uw bestelling. Dit hangt ook af van de grootte en het gewicht van het pakket. U kunt kiezen het pakket bij uw deur af te laten leveren door PostNL, of bij grotere pakketten door onze transporteur Ben Becker. In het geval van PostNL kunt u ook kiezen om het pakket op te halen bij een dichtbijzijnd PostNL ophaalpunt. Als laatste optie kunt u de bestelling afhalen bij onze winkel in Drachten.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

In het geval dat u het betaalscherm bent tegengekomen tijdens het bestelproces, heeft u succesvol een order geplaatst. Het is echter mogelijk dat de bevestigingsmail in uw spambox is terecht gekomen. Sommige mailproviders blokkeren onze email zelfs helemaal. In dat geval vragen wij u om ons even telefonisch te contacteren. Dan kunnen wij u handmatig een email sturen met de ordergegevens.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Als u wijzigingen in uw order wilt aanbrengen verzoeken wij u om z.s.m. ons telefonisch te contacteren. Wij verwerken de orders snel en het is dus belangrijk dat u op tijd bent voordat het verstuurd is.

Direct contact?

Wilt u liever contact met een medewerker? Vul dan het onderstaande formulier volledig in, zodat wij u kunnen benaderen.

Deze site wordt beschermd door hCaptcha en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van hCaptcha zijn van toepassing.

  • Bereikbaar tijdens kantooruren

    Ma: 13:00–17:00

    Di-Vr: 10:00–17:00

    Za: 12:00–17:00

  • Telefonisch

    Tel: 0512 - 23 2345

  • Customer service

    shop@yourstore.com

Klanten reviews

Add customer reviews and testimonials to showcase your store’s happy customers.

— Author's name

Add customer reviews and testimonials to showcase your store’s happy customers.

— Author's name

Add customer reviews and testimonials to showcase your store’s happy customers.

— Author's name